Cloud Telefonie

Telefoneren via de cloud

Tegenwoordig staat bijna alles in de cloud, werkplekken, servers en zelfs de telefooncentrale. Met Cloud telefonie belt u via het internet, waardoor u geen gebruik meer maakt van traditionele analoge telefoonlijnen. De telefooncentrale is toegankelijk via het internet en voor het onderhoud hoeft er geen monteur meer langs te komen. U kunt alles beheren vanuit een online portaal. Hiermee is de aanschaf van een traditionele telefooncentrale overbodig. U betaald een vast bedrag per gebruiker per maand.

  • Nummerbehoud
  • Betere bereikbaarheid
  • Bespaar tot 70% op telefoonkosten
  • Zeer schaalbaar en flexibel
cloud telefoneren

De voordelen van Cloud Telefonie

service icon 02 1

Telefooncentrale in de cloud

voip office icon 01 1

Nummerbehoud

pbx icon 04 1

Bespaar tot 70%

voip drive icon 04 1

Betrouwbaar en stabiel

vfax icon 02 1

Wachtrijsysteem

pbx icon 07 1

HD stemkwaliteit

Waarom Cloud Telefonie?

Cloud telefonie maakt niet alleen grote eenmalige investeringen overbodig, u zult ook besparen op maandelijkse abonnement- en gesprekskosten, dit kan oplopen tot wel 70%. Omdat u per gebruiker betaald is het zeer schaalbaar en flexibel. U kunt eenvoudig het aantal gebruikers aanpassen via het online portaal. Uw bereikbaarheid is te optimaliseren met een welkomstboodschap,  keuzemenu,  voicemail, doorschakelingen en openingstijden. Cloud telefonie begint met het vaststellen van uw huidige situatie en uw wensen. Vertel ons uw wensen en wij zullen een pakket voor u samenstellen wat bij u past.

cloud telefonie

Hulp nodig bij uw beslissing?

Vertel mij uw wensen en ik ga op zoek naar de oplossing die het beste bij u past. Ik help u graag bij het maken van de juiste keuze. Vraag vrijblijvend een offerte aan en ik zal contact met u opnemen!

  • Informatie over onze diensten
  • Offerte op basis van uw wensen
  • Advies voor pakketkeuze
  • Antwoord op al uw vragen
VRAAG OFFERTE OP MAAT AAN
rebecca